۳ تیر ۱۳۸۷

System Malfunction

امروز یهو سیستمهام به هم ریخت و یکسری اتفاقات عجیب افتاد!

همینطور نشسته بودم یه دفعه از مرگ کسی که نمی‌دونم خودش اصلا اهمیتی به زندگی و مرگ می‌داد بعد از گذشت چندین ساعت از خوندن خبر، متاثر شدم!

بعد خواستم به دوستی زنگ بزنم تو فون بوک که دنبال می‌گشتم اسامی را که می‌دیدم، حس کردم وای من چقدر دلم برای بعضی از اینها تنگ شده!!(دیگه نگران خودم شدم)

یعنی بخوابم فردا درست می‌شه‌؟

تا شب را چه کنم؟ نگرانم اتفاق بدتری بیافته!

نمی‌دونم با این احساسهای انسانی چه کنم؟

۹ نظر:

  1. سلام. نمی شناسم ایشون رو. دفتر تلفن رو اما چرا. حیف که نمی تونم از کسی جز خودم مایه بذارم. ولی کلا من رفتن رو یک اتفاق بد نمی دونم. پس نگران نباش کریمسون جان.

    پاسخحذف
  2. عرفان جون
    موضوع شناختن نیست من کلا مدتها بود که اینطور وقایع روم تاثیری نداشت و احساسی از نوع مورد دوم نداشتم.فکر کنم یه باگ بود برطرف شد!!
    D:

    پاسخحذف
  3. نمی دونم باگه یا نه ولی می شه فهمید که چرا رفتن همچنین آدمی باعث مل فانکشنت بشه: کلا داستان چیه؟!

    پاسخحذف
  4. عرفان جون
    قربونت برم، قضیه از اونوریه!مال فانکنشن باعث شده که رفتن یه نفر(هرکسی) روم تاثیر بگذاره یا اون حس ها بیاد سراغم!
    شد؟

    پاسخحذف
  5. ابلیس جان نگران نباش، حداقل من تا حالا نشنیدم کسی از فوران احساسات انسانی بلایی سرش امده باشه، ولی می تونی خوشحال باشی که کسی تو این فاصله خواسته غیر معقولی ازت نداشته..چون آدم در این مقطع به طرز غیر منطقی ای مهربان هم می شود.

    پاسخحذف
  6. خوب حالا گرفتم از کجا به کجا ولی سئوال من سر جاشه که مل فانکشن گاهی اوقات از این سئوال هم پیش می آد که: کی به کیه؟ داستان چیه؟ ولی خوب این برای ما آدم های خاکی. کریمسون های آتش جان حکم دیگه دارند عزیز:)
    این پریوش هم حسابی زده تو خال. راست می گه شانس آوردی حسابی!

    پاسخحذف
  7. پریوش جان
    من هم منظورم همینه در هنگام این شرایط معمولا ازت سواستفاده می‌شه، اگر خواسته‌ای ازت بشه، واکنشت منطقی نیست حالا گاهی ممکنه خودت این خواسته را انجام بدی!!!
    همیشه همینه دیگه از انسانیت همدیگر سواستفاده می‌کنیم پس ترجیح می‌دهیم که انسان نباشیم تا کمتر صدمه بدهیم اما غافل از اینکه.....

    پاسخحذف
  8. عرفان جون
    درسته از اون هم میشه اما اون مال مراحل اولیه است من این مرحله را رد کردم!!
    البته میدونی امکان Save کردنش محدوده، گاهی آدم بر میگرده مرحله اول!!

    پاسخحذف
  9. ولی ابلیس جان این طور که پیداست من کامنت ها رو خوندم انگار می خوای بگی کاملا مصونیت داری در برابر احساسات انسانی..اینو حالت رو Save کنی همیشهsafe می مونی.

    پاسخحذف