۲۳ بهمن ۱۳۸۷

آب هندونه

باور کن تا حالا کسی با سر خوردن تو سراشیبی دره به قله نرسیده!

برای بالارفتن نیاز به صرف انرژی و داشتن نقشه راه است.

.

.

.

.

 

بیدار لطفا!

وقتی ته دره هستی حتی اگر بارون هم بیاد که برای بقیه یک موهبت است برای تو بدبختی است, یا غرق می شوی و یا توی باتلاق فرو می روی.

البته برخی منتظر بارون هم نمی مانند آنقدر خودشون مشغول فعالیت سازنده! می شوند که دورشون باتلاق درست می شه!

از این کارتونهای تخیلی (من اسمشون را نمی دونم دی جی مون و یا هرچی) هم زیاد نگاه نکنید که فکر کنید که ته دره یه نیروی مغناطیسی هست که اگر فعال بشه شما یه دفعه سر از قله در میاورید.

۷ نظر:

  1. ابلیس عزیز

    ای کاش مردم کشورمان متوجه همین یک قانون ساده فیزیک بودند و بحای فرستادن ماهواره و موشک و فیل به هوا قدری در زندگی عادی و شغلی و تحصیلی و خانوادگی و علمی شان صرف انرژی می کردند و بالا می رفتند.

    ای کاش مردم ما می فهمیدند که روی زمین سفت نمی توانند "فعالیت سازنده!!!" کنند چرا که می پاشد به خودشان و در روی زمین نرم هم که بقول شما باتلاق درست می شود. ای کاش می فهمیدند کجا باید این "فعالیت های سازنده" را کرد.

    با تشکر
    محمد

    پاسخحذف
  2. کریمسون جان چند وقته که حسابی آشفته ای. می دانم چه چیزی اذیتت می کند. ولی فقط یک خواهش می شود لطفا بگویی با توجه به تمام واقعیاتی که وجود دارد (گواه تمام پست هایی در باب گوسفند فرستاده ای) راه حل از نظر خودت چیست؟ لطفا وقت بگذار و یک پست مستقل بنویس اگر ممکن است. ممنون.

    پاسخحذف
  3. حرف كاملا معقول و منطقيه، تفاوت در پيدا كردن مصداقهاست و داشتن يك جهت ياب كه نشون بده هر حركتى به سمت قعره يا بالاست. چيزى كه مسلمه بى تفاوتى بى تحركى و در توهم پيدا كردن نقشه راه خلسيدن!!! فرو رفتن بيشتر تو باتلاقه!

    پاسخحذف
  4. محمد جان
    کاملا درسته بهینه سازی از همین مسائل به ظاهر پیش پا افتاده باید شروع بشه

    عرفان جون
    یه پست سریع داده شد اما مفصلتر هم چشم

    فابی جون
    اگر جهت یاب داشته باشی خیلی بهتره اما اگر نبود, هر سمتی که انرژی نیاز داشته باشه معمولا به سمت بالاست اونی که زیاد فشار نمی اره و راحته به سمت پایینه

    ارادت خدمت دوستان عزیزم

    پاسخحذف
  5. "هر سمتی که انرژی نیاز داشته باشه معمولا به سمت بالاست اونی که زیاد فشار نمی اره و راحته به سمت پایینه"

    به بهترین شکل ممکن حرف دل منو زدی ابلیس بزرگوار. ممنونم

    پاسخحذف
  6. CD جان من شايد مفهوم انرژى رو اونجور كه تو ميخواى نميدونم، من ملتى ديدم كه با پاى پياده شكم گرسنه با زن و بچه ميرن امامزاده كون گلابى دخيل ميبندن ميان، آدمهايى ديدم كه كه ميرن كلاس خلبانى تا 3 هزار آدم رو به فاك عظما بدن، پولدارهايى ديدم كه كه جاى لاس وگاس تو غار دارند شپش هم سنگرشون رو ميكشند، در استقبال از حلقه گمشده داروين ميرن زير ماشينش و..و..اينها با اين انرژى كه دارند دارن از اون ور باتلاق ميزنن بيرون كه ;)
    بيا اين انرژى رو تعريف كن لطفا

    پاسخحذف
  7. فابی جون
    می دونی که اونی که انرژی می طلبه و خیلی سخته و خیلی فشار می آره "فکر کردنه"

    اینرسی حرکتی مغز به نظر هزاران برابر "کون هم کشیدن" است!

    پاسخحذف