۶ بهمن ۱۳۸۸

Vocabulary

برخی واژه ها یا ترکیبات در اثر فراوانی استفاده و یا مورد مصرف به مرحله ای می رسند که دیگر درهنگام ادا کردن کسی به معنای آن کمتر توجه می کنه اما گاهی خود این القاب و ترکیبات می تونن گره گشا باشند.

آقا مگه شما بهشون نمی گه “نشانه” اونه؟

یا به عده دیگه اشون نمی گی که این “دلیل و اثبات” شه؟

خوب ما به همین نشانه ها و دلایلت بسنده می کنیم و تا ته خط داستان را می خونیم شما مشکلی داری؟

این نشانه ها و دلایل دهن ملت را سرویس کرده دیگه ببین خودش چیه؛ حالا هرچقدر شما بگو این نیست و اون نیست اصلش خیلی خوبه.

یعنی واقعا چه خوب نام گذاری شده اگر که دقت کنیم و عبرت بگیریم.

 

۵ نظر:

  1. ای بابا، الان وقت این حرفا نیست، درهر صورت ایران یک کشور مذهبی هست و مردمانش به اسلام اعتقاد دارن، البته من خودم برای مذهب و این چیزا تره‌ هم خورد نمی‌کنم، ولی باید به اعتقادات همه احترام بزاریم. به هرحال اینا هم محدودیت دارن، اگه بیان بگن که فلان که دهنشون رو سرویس می‌کنن، تازه ما باید قدم به قدم جلو بریم، یک شبه که نمیشه ره صدساله رفت. توهم به جای غرغر کردن راه حل پیشنهاد بده وگرنه ساکت باش البته همه حق دارن حرف بزنن ولی …

    پاسخحذف
  2. :)) ولی خودمونیم ابلیس جان، برای فهمیدن مطالب خودت هم باید همین روش رمزگشایی نشانه‌ها رو درپیش بگیرم

    مواظب خودت باش

    پاسخحذف
  3. ورتی جونم

    درست می گی ایران یه کشور اسلامی است اینطوری الان افغانستان هم یه کشور آمریکایی است چون توسط آمریکایی ها اشغال شده!!

    آقا مرسی از کامنتهات ما که با فیلی شکن هم نتونستم تو وبلاگت کامنت بگذاریم
    چاکریم

    پاسخحذف
  4. پیشنهادی موثر برای ۲۲ بهمن برای کسانی‌ که به هر دلیلی‌ نمیتوانند در راهپیمایی سبز شرکت کنند . می‌توان با تهیه بادکنک‌های سبز رنگ و پرکردن آنها با گاز هلیوم (و یا گاز خانگی در صورت رعایت احتیاط) و به هوا فرستادن آنها در زمانی‌ مشخص ندای جنبش سبز را به مسالمت آمیز‌ترین و بی خطر‌ترین وجه نشان داد. می‌توان این کار را بین ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ ظهر روز ۲۲ بهمن انجام داد و در صورت کمبود بادکنک به رنگ سبز میتوانید از اسپری سبز جهت رنگ نمودن بادکنک‌های به رنگهای دیگر استفاده کنید. نکتهٔ مهم اینست که بادکنک تا ارتفاع قابل دید از نقاط مختلف شهر، بالا رود. و اما فواید این کار:
    ۱- یک حرکت اعتراضی بی‌ سرو صدا است. همچون تظاهرات سکوت بعد از انتخابات.
    ۲- هیچگونه خطری متوجه انجام دهنده نخواهد شد. و کسانی‌ که به هر دلیل از حضور در تظاهرات تا کنون معذور بودند به راحتی میتوانند حتی از حیاط منزل خود ‌ در این حرکت شرکت کنند.
    ۳- حکومت هیچ بهانه‌ا‌ی برای متهم کردن جنبش سبزبه خشونت نخواهد داشت.
    ۴- خط بطلان بر ادعای واهی حکومت مبنی بر اینکه طرفداران جنبش سبز تعداد قلیلی هستند خواهد کشید و مشاهده میلیونی بادکنک‌های سبز در آسمان شهر آنها را به وحشت خواهد انداخت.
    ۵- همهٔ مردم از تمام نقاط شهر میتوانند شرکت کنند و به دلیل همین گستردگی, قدرت هرگونه عکس العملی از نیروهای دولت کودتا سلب خواهد شد.
    ۶- می‌توان بر روی بادکنک‌ها شعار نویسی هم انجام داد.
    ۷- همهٔ خبرنگاران داخلی‌ و خارجی‌ براحتی قادر به پوشش این واقعه خواهند بود.
    همانگونه که ذکر شد این حرکت به عنوان یک حرکت پشتیبانی‌ برای تظاهرات مردمی جنبش سبز در خیابانها می‌باشد و قابل اجرا در تمامی‌ شهر‌های ایران عزیز خواهد بود. لطفا در ارسال این مطلب به دوستان خود ما را همیاری کنید.
    پس وعدهٔ ما ۲۲ بهمن از ساعت ۱۱ صبح الی‌ ۱۲ ظهر

    پاسخحذف
  5. یک پیشنهاد برای سبزها
    نوعی راکت بی خطر ساخت چین در ایران موجود است که بعد از شلیک تا ارتفاع 100 تا 200متر بالا رفته و سپس منفجر میشود و حاله ای از نور به رنگ سبز از خود ساطع میکند که از فاصله 20کیلومتر هم قابل دیدن است
    پیشنهاد من برای شب 22 بهمن /یعنی استفاده از این راکتها برای سبز کردن آسمان شهرهای ایران است
    زیرا بسیار بی خطر بوده و از هر کوچه و پس کوچه قابل شلیک است ..2.امکان دستگیری افراد وجود ندارد چون بسرعت میتوان از محل دور شد .3درصورت دستگیر شدن میتوان گفت عاشق انقلاب بودید و اقدام به شادی میکنید
    توجه کنید این راکت انواعی دارد که آتشهای مختلفی و به رنگهای گوناگون دارند ..اما مهم توجه به رنگ سبز وآتش نوع سبز آن است

    پاسخحذف