۵ بهمن ۱۳۸۸

Your Money Belongs To Me

من همیشه می گفتم چی شد یه عده تونستن تو اون جریانات سی سال پیش درحالی که همه ملت دنبال معنویات و آزادی و اینها بودن؛ پولدار بشن خوب من اون موقع بچه بودم و زیاد یادم نمیاد اما الان می شه یکسری جریانات را شاهد بود.

کاری به نفس و نیت قضیه ندارم اما اینکه به ملت توصیه می شه پولها را از بانک بکشید بیرون, شاید به نظر یه نوع مبارزه مدنی و از این جور بازیها باشه اما تبعاتش را که خوب نگاه کنی جریان شاید کمی فرق کنه

چند سال پیش یه نابغه ای آمد به صورت دستوری سود بانکها را کم کرد و مردم پولها رو از بانکها کشیدن بیرون؛ نتیجه چی شد؟ پولها سرازیر شد تو بخش مسکن و یه دفعه دچار انفجار قیمتها شد و بشکل بی سابقه برای دو یا سه سال متوالی بهای مسکن افزایش یافت چنانچه حتی بعد از کاهش 20 تا 30 درصدی بهای مسکن هنوز بسیار بالاست. خوب از این حرکت چه کسی  و کسانی منتفع شدند؟  دوستان آقا که در بخش مسکن مشغول به کار بودند. بعد از اون هم با رکود بخش مسکن با کاهش فرمایشی سود از بازگشت پولها به بانکها جلوگیری کرد و بخش دلالی سکه و ارز که مدتها بود غیرفعال بود رونق گرفت.

اکنون هم نیز اگر مردم پولهای خودشون را از بانکها بیرون بکشند بیشتر به بازار سکه و طلا و ارز مراجعه خواهند کرد و اندکی هم ممکنه به بخش مسکن نظری داشته باشند. با توجه به اینکه در اینگونه موارد مردم دنبال موج حرکت می کنند .این وسط دلالان ارز و سکه بیشترین سود را خواهند کرد.

توی بازار سکه اگر دقت کرده باشید سکه را بصورت پلمب شده می فروشن, تا حالا فکر کردید چرا؟ و بصورت هماهنگ کمتر کسی تو این بازار سکه باز خریداری می کنه اگر جرات کنید و یکی از پلمبها را باز کنید  و سکه را آزمایش کنیدبه احتمال بیش از 50 درصد با یک سکه تقلبی مواجه خواهید شد و در واقع تو این بازار یک نوع وجه رایج بی ارزش به نام سکه پلمب شده در گردش است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر